Veel gestelde vragen
Wanneer kan de ontruiming starten?
Wij willen onze naam eer aan doen; u kunt erop rekenen dat u snel een scherpe offerte zult ontvangen. Ons streven is om een offerte binnen 24 uur aan te bieden. De aanvang van de werkzaamheden gebeurt in overleg met u. En kan vaak al dezelfde week plaatsvinden.
Waar gaan de spullen heen?
Wij kunnen de meubels voor u afleveren op een door u gewenste locatie. Denk bijvoorbeeld aan kinderen, familieleden of vrienden. Daarnaast kunnen wij ook meubels en spullen overdragen aan zorginstellingen, kringloopwinkels, het Leger des Heils en goede doelen. Voor tijdelijke opslag van inboedels kunt u ook bij ons terecht. Wij hebben een grote loods waar we uw meubels veilig kunnen opslaan.
Opkopen van inboedels, doen jullie dat ook?
In principe kopen wij geen inboedels op. In uitzonderlijke gevallen kunnen wij een taxateur inschakelen voor bepaalde inboedels en kan er een bedrag in mindering worden gebracht op de totale kostprijs van de ontruiming. Wij kunnen wel ten alle tijden inboedels tijdelijk voor u opslaan.
Hoe lang zal de ontruiming duren?
De duur van de ontruiming hangt af van de omvang van het project maar meestal redden wij het in een dag.
Verzorgen jullie ook verhuizingen?
Jazeker. Wij verzorgen graag uw verhuizing van begin tot eind. We kunnen u van dienst zijn bij het inpakken van de spullen tot het weer uitpakken en in elkaar zetten van meubels in de nieuwe woning.